Şelasyon Tedavileri

Şelasyon Tedavisi ağır metalleri ve toksik maddeleri bedenimizden temizleyen bir damar içi tedavi yöntemidir.

Sanayileşmeyle beraber havamıza, toprağımıza ve suyumuza fabrikaların atık maddesi olarak ağır metaller karışmıştır. Eski su borularıyla kurşun, pirincimizde arsenik, gıda ambalajları, makyaj malzemeleri ve aşılarla alüminyum, amalgam diş dolgularıyla civa, sigara ile kadmiyum bedenimize giriş yapıyor.

Bedenimiz kronik zehirlenmenin böylelikle yepyeni bir boyutuyla karşı karşıya .

Sinir sistemi, bağışıklık sistemi, kemik ve ilik sistemi, bağırsak emilimi ağır metallerin hedefinde olduğu gibi, damar sertliği ve daralmasında ağır metallerin damarların içine örülmesiyle alakalıdır.

Bütün bedenimizin neredeyse her sisteminde ağır metallerin hastalık tetiklemesinin sebebi aslında hücre içi işlevleri sekteye uğratmasından kaynaklanır:

• Serbest radikaller oluşturması
  • Tamir enzimlerini bloke etmesi
  • Mitokondri hücresel enerji metabolizmasına hasar vermesi
  • DNA Genetik şifremizi bozması

Kliniğimizde Şelasyon Tedavisi

Şelasyon tedavisine başlamadan önce hastalarımızın kronik ağır metal zehirlenme boyutunu özel provokasyonlu serum ile tespit ediyoruz ve diğer gerekli laboratuvar sonuçlarımıza göre Şelasyon tedavisine başlıyoruz.

Şelasyon Tedavisi yaklaşık 2-3 saat süren özel bir damar içi tedavi yöntemidir. Şelasyon Tedavisindeki etken maddesi EDTA Molekülü olan ama bir çok vitamin ve gerekli mineral bileşiği de bulunan ve damar içi verilen bir kokteyl karışımıdır.

Kliniğimiz de güvenli ve konforlu bir şekilde bu tedavi uygulanmaktadır.

Hangi Hastalıklarda Şelasyon Tedavisi etkilidir?

Şelasyon Tedavisinin etkili olduğu hastalıklar grubuna tüm atar damar hastalıkları, bağışıklık ve sinir sistemi hastalıkları dahildir:

• Kalp damar rahatsızlıkları
  • Kalp kriz riski
  • Bypass ve Stent önleme ve koruma
  • Felç
  • Yüksek Tansiyon
  • Bacak ve kol da damar tıkanıklıkları
  • Erkekler de sertleşme sorunları
  • Raynaud Hastalığı
  • Alzheimer
  • Demans
  • Depresyon
  • Alerjiler
  • Şeker hastalığına bağlı iyileşmeyen yaralar
  • Amputasyon riski barındıran yaralar
  • Diyabet Hastalığı
  • Sinir sistem hastalıkları: MS, ALS
  • Romatizmal hastalıklar
  • Oto immun hastalıklar
  • Fibromyalji
  • Sigara atıklarını temizleme
  • Haşimoto
  • Amalgam dolgu ve kronik zehirlenme temizliği
  • Kanser hastalığı

Şelasyon ve Anti Aging

Şelason ve ağır metal toksin temizliği gençleşme ve sağlıklı kalma adına yapılan en etkili yöntemlerden bir tanesidir dünya çapında.

Şelasyon bedenimizde ki ağır metalleri atar damarların içinden mıknatıs gibi çeker ve böbreklerden atılması sağlanır. Genişlemiş damarlar oksijen, vitamin ve diğer besinleri organlara çok daha rahat ulaştırır ve işlevsel döngüler ve tamir mekanizmaları hızlanarak iyileşir.

Damarlar ne kadar açık ve esnekse siz de o kadar gençsinizdir.

Şelasyon  damarları açar ve dokuları temizleyen içten gençleştirmeyi sağlayan en etkili  Anti Aging tedavilerinden biridir.

-Damar sertliği ve tıkanıklıklarında Şelasyonun başarı oranları nedir?

• Kalp damar hastalığı: 69% – 87% iyileşme
  • Bacak damar tıkanıklığı (pAVK): 82% – 87% iyileşme
  • Boyun damar tıkanıklığı (Carotis,sAVK): 30% iyileşme
  • Beyin damar tıkanıklığı: 50% iyileşme

Şelasyon ve bilimsel araştırmalar

• Danimarka’da 1993’te 65 bypass bekleyen hasta Şelasyon tedavisi uygulanır ve 58 kişinin bypass ameliyatına gerek kalmaz. (C.Hancke & Flytie, Dänemark. JadvMe, 1993)
  • Amputasyon gereken 27 hastanın 24 ünün uzuvlarında ampütasyona gerek kalmaz (C.Hancke & Flytie, Dänemark. JadvMe, 1993)
  • Chapell und Stahl [2,3]
    1241 hastanın metaanaliz sonuçlarını yayınladırlar: 87% ölçülebilir iyileşmleri gerçekleşti Efor testinde, yürüme mesafesinde.
  • Olszewer und Carter [4]yayınladı:

844 kalp damar rahatsızlığı olan hastaların 93% Efor testi

1130 bacak damar tıkanması olan hastaların 91% yürüme mesafesi 5katına çıktı.

Chapell hesaplalarına göre

Şelasyon tedavisiyle 1992 yılında

407000 Baypas ameliyatlarının 363000 gerek kalmazdı

102000 bacakta ampütasyondan kurtarılmış olacaktı.

• TACT2: 2013’te yapılan araştırmada diyabet hastalarının ölüm oranı ve kalp krizi tekrar geçirme oranı Şelasyon tedavisi 40% düşürmüştür! Bilim insanlarının dahi şaşırdığı bu sonuç aslında çaresiz kaldığımız şeker hastalığının getirdiği sorunları çözmek adına çok ümit verici bir gelişmedir.
  • TACT-Studie [6]
    Amerikan sağlık örgütü 2002-2011 arasında toplam 1708 kalp krizi geçirmiş hastaya şelasyon tedavisi uygulattı. 2012 yılıonda Amerian kal derneği AHA da yayınlandı. Sonuç: Şelasyon olan hastalarda 18% ölüm, kalp krizi, felç ve tekrar baypas veya anjiyo olma riski düşürüldü! Şelasyon tedavisinin güvenirliği ve etkenliği böylelikle ispat edilmiş oldu.

SSS ŞELASYON

ŞELASYON NEDİR

Selasyon tedavisi bedendeki ağır metalleri atmaya yarayan aynı zamanda atar damarları açan en etkili damar içi tedavi yöntemlerinden biridir. Ana etken maddesi edta olan şelasyon serumuna ekstra vitamin ve mineraller de enjekte edilerek hastaya damardan verilir. Selasyon tedavisi mucizevi bir yöntemdir. Dünya çapında beş milyon kez uygulanmıştır. Bedene etkisi ile bilim insanlarını hala şaşırtmayı başaran şelasyon tedavisi ilk olarak 1950 li yıllarda keşfedilmiştir. O günden bugüne dek de mucizevi etkilerini tecrübe ile görmekteyiz.

Şelasyon bedenimiz de ne yapıyor?

Damar yoluyla serum olarak verdiğimiz şelatör; bedeninizde, organlarınızda, hücrelerinizde ve damarların duvarlarında bulunan ağır metalleri adeta kendisine mıknatıs gibi çekiyor ve böbrek üzerinden dışarı atılımını sağlıyor. Vücudunuzun ağır metallerden nasıl arındığını laboratuvar testler ile kliniğimizde takip ediyoruz.

Neden şelasyon tedavisi olmalıyım?

Sanayi devrimi ile beraber hayatımıza ağır metaller girmiştir. İçme suları, musluk suları, sanayilerden gelen ağır metaller, soluduğumuz havada ve topraklarımızda bulunmaktadır. Böylelikle bedenimiz hiç fark etmeden istila altında kalır. Ağır metallerin insan vücuduna olumlu etkisi olmadığı gibi olumsuz etkilerinin sayısı oldukça fazladır. Bu durum bilimsel olarak saptanmıştır. Yediğimiz gıdalar, içtiğimiz sular, soluduğumuz hava ile bedenimize yerleşen ağır metallerin doğal yollar ile bedenden kendiliğinden atılması neredeyse imkansızdır. Organlara, dokulara, hücrelere ve damarlara yapışan ağır metaller bedenin metabolizmasını ciddi derecede olumsuz olarak etkilemektedir. Kliniğimizde uyguladığımız şelasyon tedavisi bu ağır metallerin bedenden atılmasını sağlıklı ve zinde bir vücuda ulaşmayı sağlar.

Hangi hastalıklarda şelasyon tedavisi yapılır?

Kalp damar hastalıkları, kalp damar tıkanıklığı, stent ve bypass sonrası tıkanıklığı önleme, ırsi kalp krizini önleme, damar hastalıklarını önleme, bacak ve kollarda damar tıkanıklıkları, beyinde damar tıkanıklıkları, felç riski düşürme, felç sonrası bakımda rhino hastalığı alzheimer ve demans hastalıkları, polinörapati nörodejeneratif hastalıklar ms hastalığı, als hastalığı, kanser tedavisi desteği, fibromiyalji sedef egzama hastalıkları, antiaging gençleşme, erektil disfonksiyon erkeklerde sertleşme problemi ve kadın yumurtalıklarının kalitesini arttırma da kullanılır.

Selasyonun bedenimize etkisi nedir?

İlk olarak organlardaki, dokulardaki ve hücrelerdeki ağır metalleri çeker ve bedenden dışarı atılmasını sağlayıp bedeni temizler. İkinci olarak, damarların duvarlarında bulunan ağır metalleri çeker ve bedenden dışarı atılımını sağlar böylelikle şelasyon tedavisi bedenimizi ağır metallerden temizler ve atardamarları temizlediği için de damarların açılmasını sağlar.

Ağır metallerin bedenimize verdiği zararlar nelerdir?

Ağır metaller serbest radikallerin oluşumunda çok önemli rol oynar. Serbest radikaller hücrelerin yaşlanmasını tetikler ve kronik hastalıkların oluşumunu hızlandırır. Şelasyon tedavisi ağır metalleri bedenden attığı için serbest radikal oluşumu azalır ve bedenin yaşlanmasını yavaşlatır. Kronik hastalıklara doğru gidişatı ciddi oranda düşürür. Ağır metaller özellikle bağışıklık sistemine ve sinir sistemine hasar verir. Bedenimizin kendi zehir atma sisteminde kullandığı enzimleri bloke eder. Ağır metaller böylelikle bedeninize, hücrelerinize, organlarınıza, dokularınıza ve genetik şifrenize zarar verir; başka toksinlerin bedenden atılımını engeller.

Kaç Seans gerekir?

Seans sayısı hastadan hastaya farkeder. Ortalama seans sayısı tecrübeze göre

Gençleşme ve Anti Aging için 10 Seans,

Ağır Metal temizliği için 15 Seans

Damar Rahatsızlıkları için 25-30 seans

Diğer hastalıklar için ortalama 20 seans gerekir.